Monday 5 October 2009

Oslo Operahouse - Reflections

15 comments:

Anne said...

Kjemestilig John, bare elsker slike refleksjoner :-) og ser dem overalt.

Morten Pedersen said...

Flott bildet som gir innblikk i en rolig kveld og hyggelig kveld.

Jane said...

Nice image, I like the black and white too-thanks for sharing:)

Randi said...

Flott bildet...men JEG ser ikke refleksjonene....har sittet her i 5 mninutter og glant så øynene er såre...æsj- irriterer meg! hva er det jeg ikke ser....som jeg skulle sett.

The Explorer said...

the actual photo is nice but the oslo opera house quite far, am i right?

Quint said...

Very nice!
Are you going to show us the whole building now?
It's a very nice one.

Randi said...

Aha...nååååå ser jeg det...syns det var litt rart at du hadde blitt ustø på hånden;-)...men din søte fru forklarte, en stykk treg trønder, hva det var...men gubban så tøfft...spekulerte lenge på hvorfor stolene og alt var så uklart ...dritbra!!

Quint said...

Ops, only now I noticed there are already some photos down there to be seen. Silly me.

Mikabella said...

Flott :) Du är verkligen duktig!

Elin Bredesen Foto said...

Pent å se på dette..kledlig med s/v.

Evita said...

Great job on this Black & White composition John.

Looks like the seasons have changed and the places are empty now.

Sagatun said...

Stillig ikke det vanlige bilde vi har av oprahuset.
Veldig bra

Rune A Karlsen (Bildebloggen) said...

Pent bilde med rolig og hyggelig stemning i, liker tonen i bildet.

Tone said...

Dette likte jeg veldig godt! Vakkert og dust...

http://graceolsson.com/blog said...

John, I admirate your monochrome shots...I dont have talent for...When I try if to catch a shot...I think so...at the first moment in color, many colors...
I feel that I have into my blood...the intense color and when I have take shot in BW I dislike...I like your, but mine...not...arent good...

have a nice week
graceolsson.com/blog