Monday 12 October 2009

Lier Mentalsykehus

26 comments:

VALKYRIEN said...

Hmmm....der har det ligget noen med sine drømmer! Eller kanskje det er noen slasker som har malt det i senere tid! :)
Tøft bilde er det i alle fall!

Morten Pedersen said...

Populært sted, jeg kjenner igjen rommer fra andre som har vært der, men flott bilde er det jo.

Dagrun said...

Dette hadde jeg ikke sett før. Kult!

Randi said...

Dette var tøft....men lurer litt på hvem som malte det...rekner med at det er noen som har lekt seg...tror neppe de som var innlagt der klarte dette...
Kommer aldri til å slutte å forundre meg over dette sykehuset...så mange vakre og litt skummel bilder....men utrolig spennende og fotografere...går jeg ut ifra.

Da skal jeg ta kvelden....og du...jeg fant ikke ett bilde av blanke messingen...skitt!! ;-)

Men du og du så vanskelig det var og finne ett som jeg syns er bra nok...har jo blitt så kritisk til mine egne bilder...tror jeg fant to stykker som jeg syntes var bra nok....jaja...sånn kan det gå.

Da tar vi natten

Amy said...

Wow, what a find. This picture is framed beautifully and starkly!

Owen said...

Beautiful, I'm happy to see you're posting again, this is really quite funny, in a blue lady mural kind of way... in a sad grimy room...

Mari said...

Funny mural - neat old room!

Rune Eide said...

Sen sofaen virket nesten ny i forhold til resten. Det gav i det hele tatt en meget spesiell effekt.

Charlotte - FO² said...

hehe, så stilig dette var. Den dama der traff ikke jeg når jeg var innom.

Anne said...

Tengner også du ;-) du din luring.

Ikke rart hun trenger kur, er jo blå for tusan!!

En fantastisk plass det der som jeg er sikker på at de fleste i bloggverden vil besøke etter å ha sett utallige blder der fra.
Men blir vi lei = nei

Anonymous said...

haha. always a company in bed. beautiful textures

magiceye said...

fabulous!

Quint said...

I just keep wondering where do you find these great and unsual places ... great one.

Helge said...

He he..den var fin..

Rune A Karlsen (Bildebloggen) said...

Godt man ikke skal campe der ute,hehe, veldig fint bilde!

ElinSire said...

Er det du som er kunstneren her, eller? I alle fall er du nå en kunstner med kameraet!

Veldig kult bilde! Utrolig mange spennende motiver fra det stedet.

Ellers sliter jeg litt akkurat nå med å finne et bilde til Årets Nettfoto. Blir mitt første bidrag der inne, så jeg får vel velge med omhu ;)

amatamari© said...

The result is fascinating!

Wenche said...

Å så sniker pasienten dame inn på rommet?:-) Flott bilde med masse historie i.

Elin Bredesen Foto said...

Bra sett!! Liker at den dama er malt på veggen..blir litt mer humor over bildet!!

Unknown said...

Alltid spennende å se bilder fra Lier sykehus.. Dette var det litt humor i også:)

Anonymous said...

I suppose this really surprised you. It did me.

imac said...

Very neat photo and work.

Unknown said...

Very nice !

Miranda said...

THis is very interesting. I like it ;)

http://graceolsson.com/blog said...

great shot....
graceolsson.com/blog

FO - 2 said...

Dette er kunst
- på høyt plan! :)